Mangel på D-vitamin - symptomer

Er du træt i dine muskler og led? Føles dine muskler og knogler trætte? Er du generelt meget træt set i forhold til din alder og aktivitetsniveau? Har du oplevet føleforstyrrelser i form af summen i dine ben? Har du sovende eller sitrende fornemmelser i fødder og ben?
Hvis symptomerne har stået på over længere tid bør du overveje at opsøge din læge og få taget en blodprøve for D-vitamin mangel, da ovenstående eksempler er typiske symptomer på D-vitamin mangel.

Jeg er umanerligt træt. Mine fødder er tunge og jeg kan føle muskelsvaghed i kroppen på trods af, at jeg er i nogenlunde fysisk form, da jeg cykler en del og går meget på trapper. Nu skal det være. Jeg skal til læge i eftermiddag og have taget en blodprøve, der skal afsløre om jeg har D-vitamin mangel, da jeg har en del symptomer herpå. D-vitamin mangel har mange og vidtrækkende konsekvenser for helbreddet.

Er du i tvivl om du har D-vitamin mangel efter at have læst mit indlæg? Så få bestilt tid ved lægen og få det af- eller bekræftet.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...